Zezell Meltem123 Ben canım 4 aydir kullanıyorum cok iyi bir ilac hep grip oldugunda cabuk atlatıyorsun hemde kabızlığı önlüyor
Meltem123 Zezell doktor ekstra vitamin olarak verdi demi peki kaç ayliksin canım bunun iki şekli varmış sanırım. Benim kutunun üzerind e renkli baloncuklar var
firdevs Meltem123 evet canım vitamin olarak verdi kadınlar için falan bişey yazıyor üstünde tam hatırlamıyorum