Sennaa canım bizde 37+3 olduk öyle normal sezeryan diye bi ayrımım olmadı hiç, hangisi olması gerekiyorsa o olsun dedim hep. Suanlık her şey normal doğumu gösteriyor, ben hiç düşünmüyorum mesela doğum anını ya da ne yapıcam edicem diye. Kendimi korkutmak istemiyorum çünkü. Bu kadar insan nasıl yapıyorsa öyle olur diyorum. Hani bence süreci kendine bırakmak gerekiyor birazda doktor bugün 5-10 güne doğum olabilir dedi mesela ama hala düşünmüyorum nasıl olacak dayanır mıyım diye. Tamamen doğaçlama bişey doğum anı bence çok düşünme. Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin ❤️