İkisi de güzel ama bade biraz daha bilindik yade hem modern duruyor hem naif hem de duyulmamış yani kardeşler arasındaki isim uyumuna dikkat etmemiş olsam kesinlikle yade yi düşünürdüm eşinizi dinleyin bence Gönlü olsun bakarsın Rabbim bi kız daha nasip eder o da bade olur 👍🥰