nur94_ Hanımlar şuanki alış verişimiz sadece yeni doğan olucak dimi ? 0-3 ay değil yani o 3 aylık oluyor heralde dimi ?
Fatos2304 nur94_ evet ama hepsini 0,3 almayın Nurdan hanım çabuk küçülüyor 3-6 ay 6-9 falan öyle alın derim
Ffc2224 nur94_ ben h&m ve zaradan aldım onlardada 1-2 , 2-4 veya 1-3 ay vardı bende hepsini öyle aldım sonucta ilk zamanlar hastane cıkısı kullanılacak en cok bunlar sonrası için
babysevgi nur94_ yenidoğan 0-1 oluyor canım bide 1-3 ay var bazı markalarda da 0-3 var tabi ama onu az gördüm . Ben kitikate den aldım herşeyini 0-1 1-3 3-6 diye gidiyor😬
Momster nur94_ 0-3 ayda almaniz gerekli yenidogan kiyafetlerini cok uzun sure giyemez. Kilosuna gore belki yalnizca 1 hafta bile surebilir. Yenidogani az alin. 0-3 yenidogandan daha cok alin
Fatos2304 nur94_ hastane çıkışları zaten yeni doğan oluyor diğer kıyafetlerini de 03 3-6 6-9 öyle alın derim ben de büyüklü küçüklü aldım hep çünkü çabuk küçülüyorlar