Minikbebek123 3 gündür kaşıntım var ve biraz yanma hissi .akıntım yok ama sizce neden oluyor bu kaşıntı
Mervetekmn Minikbebek123 mantar yada enfeksiyondan idrar kültürü var fitil kullanırsın yada ilaç verıyo doktor işte hamılelıkte çok oluyo malesef enfeksıyon ve ılacları kullanmana rağmen gecmıyosa eşinede ilaç verıyo kullanılıyor sonra gecıyo