Bende doğumu orada düşünüyorum muayenelerim orada uzun zamandir. ama 1 ay once eş almışlardır da şuanki durumda mümkün değilmiş. Ziyaretci zaten kesinlikle yasak. tek kişilik ferah guzel odalar kapi süslemeye izin veriyorlar ama eş yaninda kalamiyor kadin bir refakatci kalabilir sadece. Es doğumdan sonra 10 dk bebegi görüp çıkarılıyormuş. Doktorlar çalışanlar genel olarak iyi . Eşin alinmamasi dışında benim icin sorun yok. Hayırlısı farkli bilgisi olan varsa yazsin lutfen hastane cok guzel çünkü olumsuz bir durum olmazsa orada doğum gayet mantıklı.