World Bol su,Antibiyotik ve şase ye rağmen geçmeyen enfeksiyonuM var. Bugün de sol böbreğimde ağrı oluştu 😔18 haftalık hamileyim korkuyorum böbrekte iltihaplanma yaparda bebeğime birşey olur diye. Ne yapsam geçer ?
Mugee09 World idrar yolu enfeksiyonu nerden anladnz acaba, bende bugün idrar sonucunu aldım lökosit değerim yuksekk biraz daha doktora görünmedm ama enformasyon olabilir mi diye düşünüyorum
Mervetekmn World eşine de ilaç verıyo doktor belkı onda var sana gecıyo eşinde idrar kültürü verıp baktırsın bi
Dygu21 World bende 18. Haftada başlayıp 18. Haftanın son günüydü bu gün devam etti ağrı sızı biraz hafifledi çok şükür bu gün bol su için
Anneolmak07 World World aynı şey bende de var.antibiyotik verdi doktor geçmedi.Kültür testi istedi .Sonuca göre 2. Antibiyotiğe başladım.Antibiyotik kullanmaya başladıktan sonra ağrılarım artıyor.Sizin gibi çok tedirgin oldum ve doktoruma söyledim.Gözetimimzde olan hiçbirşeyden korkma dedi.Sanırım ateşlenmek riskli olan.Benim kardeşim 2 hamileliğinde de sürekli enfeksiyonla uğraştı.Ama çok şükür sağlıklılar.İçimizi rahat tutup doktorumuza güvenelim🙏Yaşadıklarımızı yaşayan çok kişi olduğunu görüyoruz.İnşallah bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alacağız🙏❤️
demioz benim yaşadığımın aynısını yaşamışsın canım doktoruna görün böbreklerin enfeksiyondan etkilenmiş olabilir ah ne çektim ben de o böbrekten /: ilaçlarını asla aksatma bol su iç ve korunmasız ilişkiye girme geçer inşallah
World demioz ilişkiden kaynaklı olabileceğini hiç bilmiyordum. Kaç gündür su içmekten tuvaletten çıkamaz oldum ilaçlar fayda etmiyor 😔
demioz World biraz inatçı olabiliyor ama dikkat etmek zorundasın benim de geçmek bilmiyordu 37.haftada doğum yaptım tabi böbreğim fenaydı o tetiklemişti kum döküyordum bebek sancıdan rahatsız olmuştu sen de böbreklerine dikkat et gerekirse bi ürolojiye görün
demioz bu arada yanlış anlama canım maksadım seni tedirgin etmek değil aynı sorunları yaşamışız tecrübelerimi paylaşmak istedim sağlıkla doğurursun inşallah 😘
World Anneolmak07 Anneolmak07 bende kültür bile istemedi 🤨 direk şase yazıp gönderdi. O antbyotik fayda etmediyse kültür yapıp ona göre antbyotik verilir benm bildiğim 😒
Anneolmak07 World aynen öyle.Yani benim doktorum da öyle söyledi.Geçmediyse demekki bağışıklığın var bu antbiyotiğe dedi.kültür sonucuna göre enfeksiyon çeşidine göre tekrar antibiyotk verdi.başta ağrılarım oldu kasıklarımda.Şimdi daha iyiyim.İçin rahat etmiyorsa bir doktora daha gözükmekte fayda var.Çok geçmiş olsun🙏
Mugee09 World benim lökosit 13 , epitel 6 çıkmış , lokosit +1 sağlık ocağı doktoru birşey demedi doktoruna göster gerekli görürse ilaç verir dedi ,bende bilmedim ilaçlk kadar yükselmi enflasyon varmı acaba
D2147 World Ben de çok ilaç kullandım canım. Bir türlü geçmiyordu. En son doktorum iesef diye bir iğne verdi. Adını yanlış yazmış olabilirim. 1000 mg’lik. 6 tane yaptım. Çok şükür geçti.
Karabulut-89 Bende dr 1 yildir sari akinti enfeksiyon var . 10 gun once dusuk yaptim acaba onunla ilgisi var midir