Canım çok üzüldüm, ne diyeceğimi bilmiyorum anlayıssız olmalarını bi kenara bırakıyorum zaten, sıkma canını dediğin gibi sen üstüne düşeni yap doktorun dediklerini söyle eşine o da aynı şeyi söylerse gerçekten günahları boyunlarına. Benim bebegim de 1 hafta geriydi dokyorun dediğklerini yedim bir sonraki kontrolde baktı 10 gün geride çıktı. Benim de bebdğim zayıf olcak sanırım, allah sağlık versin sıkma canını ağlayıp daha da perişan etme kendini, yani sadece teselli verebilirim ailevi bir durum ne desem boş canım... Allah hidayet versin eşinin ailesine de hepimize de.