TDE Benim arkadaşıma yattı.Bizde de seminer dönemi yatmamıştı.Normalde idari izinde seminer dönemi yatacak denmişti yatmadı bize bu ay yattı.Arkadaşım çalışır aldı.Bu ay hem seminer hem de 1 haftalık ek dersi yatırıldı.Siz idarenizle tekrar konuşun.Yaptıysanız ders yatırılması lazım.Ama dediğim gibi 15 saatten fazla yaptıysanız yatar.15 saate kadar olan kısmı maaş karşılığı kabul ediliyor.