okuyanannee Merhabalar kızlar hamilelikte yüzümde bir çok sivilce çıktı ve iz kalıyor bir de burun üzerimde çiller çıkmaya var olanlar belirginleşmeye başladı , bunun için aranız da krem önerisi olan var mıdır ?
Arzumm_35 okuyanannee hormonlardan kaynakliyor Bence hic Bir Krem kullnamayin erkek annelerinde cikar genelde
E-v-A101 okuyanannee benim de burnumda. Be dudak üstümde var aynalara bakınca çok moralim bozuluyor🤦♀️☹️. Bebeğim erkek şaşırıyor herkes. Erkek bebek güzelleştirirse senin neden leken var diyorlar.
Umutluuu Arzumm_35 benim de alnımda var hamileliğimin ilk zamanından beri ama benim kızım olacak inşallah 🥰
okuyanannee Arzumm_35 ama kahverengi leke olarak kaldılar sırtımda da mevcut bir de kaşıntı yapıyor daha kalıcı olmasından korkuyorum
okuyanannee Umutluuu yaaa ne güzel , benimde alnımda ve yanaklarım bir de sırt bölgem de çoğaldı umarım benimde kızım olur , kızım olmasını çok istiyorum 🥰
Arzumm_35 okuyanannee Güneş kremi kullanin Bence cünki arastrimistim pek bisey önermiyorlar Bende ogluma hamielyken olmustu