Ayca6868 canım bende doğum yapınca sarılıktan kuveze alındı ertesi gün. Çok kötü oldum seni çok iyi anlıyorum. Benle beraber bı bebek daha almışlar kuveze oda solunum sıkıntısı çektiği icin. Sen gbi kadın süt sagip veriodu 4. Gün anneye verdiler bebeği sonra da çıkardılar kuvezden taburcu ettiler. İçini ferah tut. Sana da bi kaç gün sonra verirler. Sütünü etkiler bu durum.