Btl95 merhaba beni saglik ocagindan arayip bilgi verdiler bende dr uma sorup oyle olurum diye dusundum ama haftayi hatirlayamiyorum 31. haftamdaki kontrolumde aklima geldi dr uma sordum hamileligin her haftasinda olabilrisin dedi bende ardindan saglik ocagina gittim sana bir doz yeter dedi vuruldum birde herkes kolun kalmicak cok agriyacak dedi ama cok hafif bir agriyla atlattim :)