Nurdan2560 31 haftalık hamileyim nts de sancı çıktı bu durumu yaşayan varmi erken doğuma sebep olurmu bilgisi olan yardımcı olabilirmi😕
121209 Nurdan2560 bende 30 haftalıktan nst sancım çıktı doktorum erken doğum olabilir dedi bol su iç ve yat dinlen iş yapma dedi ama hiç bişey hissetmiyorum ben sancı agrı vs yok yine de her ihtimale karşı doktorum ilaç verdi agrın olursa iç geçmezse hastaneye gel dedi şuan 31+3 deyim maşallahımız var hiç bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar inşallah da olmaz 🙏🏻
mirayandme Nurdan2560 tatlım iç gun önce bel ağrısından hastaneye geldim Nst de sancı çıktı ben hissetmiyorum ama çıkıyor doktor da yatirdinuc gündür hastanede yatıyorum serum ve haplarla sanciyi durdurmaya çalışıyorlar 29 haftaligim
Dh52 Nurdan2560 benimde 35.haftada çıktı ama düzensiz doktorum bişey demedi bu konuyla alakalı nst sırasında hareketliydi bazen o hareketler de sancı olarak çıkabiliyormuş
Nurdan2560 İnşallah bişe olmaz ya banada nidicard ilacı verdi günde 3 kere kullanıyorum tabi korkularımda var
Nurdan2560 mirayandme Allah şifa versin hayırlısı neyse o olsun ben 2 gündür ağrıları hissediyorum doktor pek bişe demedi ama inşallah günlerinde gelirler
Nurdan2560 turansmom1 sancim 50 cikti agrimda cok var ilk gebelik oldugu icin normalmi degilmi onuda anlayamiyorum
turansmom1 Nurdan2560 bence normal kuzum vucudun ağırlasıyor artık. Benimde yalancı sancılarım öyle bir vuruyor ki bazen doğuracağım sanıyorum ama kac hafta oldum daha doğurmadım korkma Allahın izniyle birşey olmaz🙏
Gzmky Benim 32 haftalıkken nst sancılarım 100ü geçiyordu.erken doğum olabilir demişlerdi.ciğer geliştirici yapıldı.ama şuan 38 haftalığız hala gelmedi kızım ☺️
Nurdan2560 Gzmky sancı olması normal ozaman bende erken dogum yapanlarda oluyo sandım sagdan soldan 3 haftaya kalmaz dogurursun fln diyolar ondan birazda takinti yaptim
Gzmky Nurdan2560 evet bana da 1 ay önce bikaç güne doğum yaparsın demişlerdi.ağlıyordum.etrafı çok umursamamak lazım bazen.kimse ferahından konuşmuyor çok şükür 😁
sdtdmrkn Nts ye ne zaman bagliyorlar ? Şikayetiniz olduğu için mi bağladılar ? Ben ,32 deyim daha hiç bakılmadi?
Nurdan2560 sdtdmrkn 30 haftadan sonra nts ye girmeden muayene etmiyolar şikayetim yoktu muayene olabilmek için girdim ondada sancım olduğunu öğrendim nts ye giremesem öğrenemiycektim doktor ilac fln verdi
Nurdan2560 sdtdmrkn Devlete gittim ama özel hastaneye gittigimdede sormuştum 30 haftadan sonra düzenli alıcaz demişti