MehribanMehmet kuzum tamamen senin tercihin için rahat etsin istiyorsan yaptır ama yanılma payıda var bunuda göz önünde bulundur, eğer her haliyle bebeğini kabul ediyorsan yüzde yüz şart Bi durumda degil. Ha bu demek degil ki yaptıran anneler kabul etmiyor yanlış anlaşılmak istemem ben şahsi olarak olumsuz Bi sonuç cıkarsa bunu duymak beni 9 ay perişan eder bişey olmayacağı varsada üzüntü stresten bebeğime bişey olur diye istemedim. 3 tanıdığıma down sendromlu dendi amniyosenteze kadar gittiler cok şükür bişeyde yoktu onlardan cok etkilendiğim için istemedim. O yüzden tamamen senin tercihin, rabbim sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı 🥰