Ayse_38 Selam kızlar çikolatayı o kadar çok yemiyorum Ama yedikten sonra benim gibi vicdan azabı çeken var mı yada doğuma kadar çikolata yiyen 😂🍫🍫😂
bburcu Ayse_38 aktüel broşürlerini yeni gelecek çikolatalar için takip ediyorum desem 🤭 her gün yiyorum parça parça 😅
Ayse_38 plakayerli valla doktoruma sormadım ama kız kardeşim ve gelinimiz bi kaçta tanıdığım kişi yerdi hepsi doğurdu iyiler ben korkuyorum işde tereddüt ediyorum ☺️