6.ayımda benimde göğüsümden süt geliyordu. Doktoruma sordum normal sıkıp uyarma dedi sütün olacağına işaretmiş. İki üç hafta sonra kesildi sonra tekrar az bişey geldi iki üç gün kadar. Şuan yine bişey yok. Çevremden de duydum olabiliyor canım normal yani