Post açmıştım birkaç saat önce bel kasık ağrılarım var diye. Hastaneye gittim 2 cm açıklık var dediler. Ben biraz panik yaptığım için doktorum beni eve yolladı şuan ama eşime “ ya gece ya sabaha gelir ” demiş. Belirtilerimi söylüyorum size
bel ağrısı
kasık ağrısı
karnım taş gibi oluyo düzenli aralıklarla bebek toplanıyor .
mide bulantısı ( açıklığın gerçekleştiğinin belirtisiymiş)
büyük tualetim varmış gibi sürekli ( bu da çok normalmiş )
lütfen bana çok dua edin arkadaşlar…