7 haftalığm bende dün kontrole gittim devlet hastanesiydi ne bebeğimi görebildim ne doğru düzgün kalp atışını duyabildm suratsz bi doktora denk geldim sinir oldum ya 5 yaşında bi kızım var o görebilmiş bebeği çıktı bile vermedi yazıcısı bozukmuş göya 😒 çok aşırı mide bulantım var ve herşey kokuyo hiç bi yediğimden tat alamıyorum ben sizde de öylemi ya 🙄