Merhabalar arkadaşlar ben 3,5 aylık evliyim çpcuk ıstıyoruz ve olmadı adetım çok düzensız evlenmeden öncede boyleydı bu ay da adrtom gectı 25 gün doktora gıttım ve yumurtalıkların tembel dedı adet sökücü ilaç verdı bunu kullan adet olunca 3. Gün gel hormon testı yapıcaz onda gore bı yol katedıcegız dedı size cocugum olurmu ? Lütfen cevap yazın