Banada o teşhisi koydular idrarda az miktar protein atılımı ve yüksek tansiyon var bazende ellerim ve ayaklarım çok şişiyo 🙁 bulguları bunlar zaten preeklemsi diyede geçiyo.. doktorun çok dikkatli olması gerekiyor bu durumda. Ben her hafta kontrole gidiyorum bebeğim daha dönmediği içinde 35. Haftadan sonra alıcam dedi şuanda 32+5 im ama 10 gün önde yani normal Doğum zamanında gelmiş gibi olcak dedi. Dikkatli olunmasını öneririm. Geçmiş olsun