Marayy şimdi oldu🌸 biraz yüksek bi değer 300’ün üstünde olmaması gerekiyor normalde. Doktorunuz daha detaylı bilgilendirecektir zaten🌸 ben de preeklamsi açısından takipliyim. Beslenme düzeni önemli bol protein tüketmeye çalısın, özellikle yumurta beyazı günde 3-4 tane yiyebilirsin demişti doktorum. Siz de sorarsınız, neredeyse sıfır tuz olmalı. stres çok etkiliyor ve tetikliyor preeklamsiyi sakin kalmaya çalışın🙏🏻 Sizi üzen, strese sokan insanlardan, ortamdan uzaklaşın, kendinize bebeğinize odaklanın. Rahatlatıcı müzikler dinleyebilirsiniz. Yoga çok iyi geliyor bana onu da önerebilirim. İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı🙏🏻🌸