Merhaba anneler, anne adayları 15+2 gebeyim ilk aylar aşırı bulantıyla geçti ilaç kullanmak zorunda kaldım bulantım için. Şimdi her şey geçti ilaçları da bıraktım rahatım ama iştahım sıfır hiç bir şey yiyesim gelmiyor açım ama bi lokma ağzıma atmak istemiyorum böyle bişey yaşayan var mı nasıl çözdünüz iyi akşamlar 🌸