leaf-07
Belki wardır da yerini yapıodur ben anneler qününde tanısma yıl dönümümüzde ve evlilik yıl dönümümüzde hamileymisim ama haberim yoktu 😂 en qüzell hediye oydu bize ama biz bilmioduk bayramı bile beraber qecirmisiz yawrumdan haberim yokmuş yinede bisey olmadı şimdi 24 haftalık olduk 1 dk durmuo sabaha kadar uyutmadı ama çok şükür dedim yasıo orda ve benimle annelik ne kutsal biseymiste Rabbim banada nasip etmiş darısı da sana ve dileyen isteyen herkese olsun ins Rabbim kimsenin kucaqını bos bırakmasın kimseyi de evladıyla sınamasın banada Elifimi saq salim kucaqıma almayı nasip etsin 😇🤲🏻