Kızlar iyi akşamlar herkese. Bugün iki camın perdesini astım hareket etmek iyi artık bu aylardan sonra diye bilemedim. Şimdi ablamla konuştum bebek göbekten düşer niye astın sakın asma falan dedi bir kanama bir ağrı bilemezsin dedi çok korktum. Bebeğim oynuyor ama korkuyorum varmı benim gibi böyle hatalar yapan 😭😭