32+0 oluncami hak kazanılıyor yoksa 32 de bitincemi kizlar, alanlar yazarsa sevinirim 😍🙏🍀🌼
Hardcandy 32 0 da aldım
32+0 ☺️
32 de dırek slınıyo canım 32+6 gttim boşuna çalıştım 5 gün
Mesevda aaa nasil yani 😔😮