Merhaba, yakın zamanda başakşehir çam ve sakurada doğum yapmış olan var mı aramızda acaba? Doğum için oraya gideceğim ama birkaç şey hakkında bilgim yok.
Hala tek kişilik odalarda mı doğum yapılıyor?
Refakatçi olarak eşe izin veriyorlar mı?
Yakın zamanda doğum yapmış biri varsa bizi aydınlatırsa sevinirim diğer detaylarıyla.