Kızlar sezaryan olalı bi hafta oldu dün idrar yaparken sancı girdi idrarın sonuna doğru bitrince geçti bu normalmi acaba doktora ulaşmadımda internette sondadan tahriş olmuştur frlan diyolar enfeksiyonda olabilirmiş yaşayan varmı doktoruma ulaşana kadar içim biraz rahat etse