momtobe-eb merhabalarrr 36+2 yim sabahtan beri gecmeyen bir bel agrim var ve kasilmalarim var.. Kasilmalarim agrili degil pek kizimda masallah hareketli sizce neler oluyor:) yasayan var mi? sabah kontrole gidicem
Masalinannesi1988 Benimle aynısınız 36+2 🥰 çok normal aynısın yaşıyorum birde benim aşırı midem yanıyor bayılacağım o derece