Aydabdullah Merhabar tekrardan kizlar buraya yazmistim hamile oldugumu tekrardan fakat bugun yine tahlil yaptim ve betahcg 30 cikti normal mi bi ben ilk bebegimde hic bakamamistim bu degerlere acilde ogrenmistim gebe oldugumu lutfen cevaplarsaniz sevinirim
Sermec27 Aydabdullah canım hatırladığım kadarıyla 2 gün önceki değer 13 tü 2 katı artmış su an degere göre gebelik var ve güzel artmış ama daha cok yeni muhtemelen 5 6 kez daha kan verip degeri takip edeceksin hakkında hayırlısı olsun 🤲
Aydabdullah bburcu bende 13 ile ogrendim supriz bebisi 😅 uc gun once bugunde 30 cikinca anlamadim bebek ne kadarlik
Aydabdullah Sermec27 amin Allah razi olsun 🥰 ama bebek ne kadarlik oluyor anlamiyorum kagitta hic 30 ile alakali bir hafta yok😅
Sermec27 Aydabdullah canım bthcg ye göre değil son adet tarihine göre hesaplanır gebelik 2 günde bir kan vermeye devam et🥰