Bilinmeyen99 Canım ben yaptım ama bir sonuç almadım🤷🏻♀️batta bir vok sey yapıp denedim ve denedikten yaklaşık yedi sekiz ay sonra hamile kaldım😊insan gerçekten stres ve sıkıntıdan uzaklaşınca oluyor,o kadar çok etkisi var ki doktorum bana “stres ve üzüntü oldukça rahmin ve yumurtalıkların baskı altında kalır ve hamile kalma dönemin uzar.Eğer gerçekten gebelik düşünüyor ve istiyorsan bunlardan uzak durmalısın,sadece ilaç,iğne,doğal yolları denemek çabalamak anlamına gelmez zamana bırak ve tedbirlerini al,Allah’a güven ve ondan iste o zaman gör bak istediğin şıp diye olur” diye çok güzel bir konuşma yapmıştı ve o günün akşamına eşimde benimle sabaha kadar bu konu hakkında konuştuk ben onları dinledim ve Rabbim bana gerçekten kafamin en rahat ve dingin olduğu bir dönemde hediye nasip etti🤲🏻sana söyleyebileceğim ve tecrübe ettiğim tavsiyem budur♥️🤲🏻