Pen değilmi ben kullanmıştım aşılama döneminde doz olarak ne kadarla başlayacaksın aşılama olduğu için biz biraz daha düşükşe başlamıştık ama çok alırı şişkinlik yapıyor yumurtalar uyarıldığı için yediklerine dikkat etmem gerek ve bol bol yürüyüş yapmam gerektiğini söylemişti bana doktorum yürüdükce şişlik azalıyordu