Bende 40+0 dgum yaptim cok sükür bebegimi kucama aldimm hikayemi yazayim :)
Dün gündüz 1den beri sancı cektim suyumun geldiginden süphelendim hemen doktora gittik bi sıkıntı yoktu ama agrım vardı nts dede sancilarim cikti gece 12de yatisim yapildi rahmime ilaç konuldu 2 cm aciklikla gitmistim saat 2 de acilmam 4 cm olmuş o ilaç sayesinde spor yaptirdilar bana sıcak suya oturtturdular saat 3 de acilmam 7 cm olmus bel agrisindan duramadim belimi kirmak istedim agridan sancım belimden vurdu dayanamiyom sezeryan istiyorum ddim o kadar acilmam olmasina ragmen o derece dayanamadim ama kizlar her sancı girdiginde aklinizda bulunsun sümmes sebile yesserah deyin sanciyi o kadar hafifletiyorki Allahim cok yardim ediyor saat 5de 10 cm oldu cok sukur geliyor oglum dedim affedersiniz arka oturagima kakam gelmis gibi oldu megerse bebegimin kafasiymis doktorum ıkınma dedi bebegim bi yerden tutuyormus o kadar kötüydüki ıkınma istegin istemsizce geliyo ama sen durduramiyosun o beni cok perisan etti sonra sorun kalkinca doguma alindim 3 ıkınmamla bebegimi kucagima aldim cok sükür rabbim herkese kolay dogum nasip etsin insallah 😍😍