Şimdi nereden nasıl başlasam bilmiyorum 2017 ocakta evlendim şubatta hamile olduğumu öğrendim çok rahat bir hamilelikti ama 25 haftada kalbinin durduğunu öğrendim suni sancıyla doğurdum çok zordu genetik incelemesi temiz çıktı ama benim gözüm bir defa korkmuştu bir bucuk yok ara verdim sonra istedim olmadı Polikistikover olduğumu öğrendim hastaneye git gel kilo ver derken Çift rahimli olduğum anlaşıldı Allah nasip etti yine hamile kaldım bunları daha önce bebeğini kaybedenlerin gözü korkmasın diye yazıyorum belki umut olur birilerine buğün Sabah 9.50 de 49 cm 2990 grm doğdu oğlum çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı oğlumda solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakım ünitesine aldılar yanımda yarım saat kaldı sadece bebeğim için dua eder misiniz sağ Salim alıp evime gideyim sorularınız olursa yanıtlarım Elimden geldiğince bu arada Ankara medikalparkt oldu doğumum