Ozge_123 Selam kızlar 37 hafta 2 günlük hamileyim bugün boğazlarım acıyor 5 gun sonra sezeryanım var Nasip olursa ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz?
buseyusuf27 Ozge_123 canım ıhlamur,bal ve limon 🤗 kesın cözüm mis gbı bnmde agrıyordu 1-2 kere ıctım gectı sukur
Ozge_123 buseyusuf27 teşekkur ederim canım insaAllah Allah ımız butun hastalara da bana da şifa nasip etsin ❤️🙏
buseyusuf27 Ozge_123 amın canım sag saglım kucagına almayı nasıp etsın rbbım darısı bna son 3-4 hftam var 🙈