Ozgebtn doğum iznin bitince heyet raporu alman için hastaneye yatıs yapılması gerekıp bır gece ama onun ıcınde bır operasyon gecırılmesı gerekıo dıe bılıyorum bende hamıleyım suan rahım acılması oldu dıkıs atıldıı hastanede yattım heyet raporu verdıler o bıttıkten sonra 10 gun 10 gun vermeye basladılar