Dilara1503 EedanurAnnnis ben canm bebek baskı yapıyormuş her ay kontrol ettiriyorum böbreklermi bende üreter darlığı var. Önceden 3 kere de taş ameliyat oldum. Suan 21 haftadayım çok şükür böbreklerimde genişleme yok. Ama özellikle sabahları ağrım oluyor sanırım gece idrarım geliyor anlamıyorum bazen. O yüzden 2 saatte bir alarm kuruyorum artk
Yenianne001 Canım ben her türlü böbrek rahatsızlığını susuzluğa bağlarım. Ölç en az 2,5lt su iç. Ağrıların azalıp geçtiğini görürsün Farklı bir rahatsızlık yoksa
Mehtapakgl EedanurAnnnis çok şu iç canım. Ağrıyı hafifletiyor. Zamanlada geçiyor. Geçmiş olsun canım . Birde idrarını hiçmtutma canım
Munzevi1 Benimde dünle bugündür ağrıyor dünde ishaldim kustum bayağı bi de havalar soğudu evimiz soğuk biraz üşüttüm herhalde