Merhabalar,16+4 haftalık hamileyim neredeyse hamileliğimin başından beri sağ kaburgamın hemen altında ağrı oluyor. Doktorum bağırsakta gaz olabilir dedi. Ultrason görüntüsüyle bakıldı bir problem yok. Sanırım sadece gaz Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan varsa neler yapabilirim bu ağrının geçmesi için ? Çok afedersiniz sık sık gaz çıkarıyorum ve tutmuyorum mümkün olduğunca