beste0911 İdrarımı yaparken kanamam oldu peçeteyle sildim ama kan gelmedi üstüne yarım saat sonra tekrar idrara cıktım ama kanama falan yoktu allahtan sizlerde boyle bısey yasayan varmı? Gebeliğim 6+5..
Baybymucize beste0911 aynısı bu haftada bende sen oldu kanama alanı olmuş kesenin yanında ilaç vermişti doktor canım doktora git en kısa sürede
minnakmina beste0911 doktora gitmelisin kesinlikle acile gidip bakın derim ilaç verir büyük ihtimalle
Cicilibicili beste0911 ben riske atmazdım canım ya. Çünkü tehlikeli bi durum söz konusuysa ilaç kullandırabilir.
beste0911 Alttan muayene ediliyor diyolar o daha da tehlikeliymiş. Ne yapıcagımı bilmiyorum kaldım oyle. Devam eden bir kanama yok su an
Gokce_life beste0911 benim 5+5 olması lazım o günlerde kanamam oldu alttan bakmadılar. Bence bir doktora gözükmelisiniz
beste0911 ebrureyhan Ankara Özel Medisis Hastanesi’ ne başlıcam bu hafta. Gecen hafta başka bir özel hastaneye gittim kese varmı yokmu kontrol amaçlı sadece