Twinsmomm01 28.Haftama kadar kendimi o kadar yordum ki gezerek (şehirlerarası saatlerce gezmekten bahsediyorum) ve cinsel anlamda o gün bir lekelenme yaşadım sonra dedim ki artık dur yat dinlen onlar daha önemli , bırak gezme ,iş yapma sadece yat..😞Zaten artık istemesem bile yalnızca yatabiliyorum çünkü benim minik canavarlarım artık nefes almama bile düşman 😂 en dikkatsiz gebeydim desem yeridir belki de ama beslenmeme çok öncelik tanıdım onların gelişimi için ağzıma sürmem dediğim her şeyi yedim hala yiyorum , ne aman bir hafta daha kalırlarsa biraz daha kilo alsınlar , biraz daha gelişsinler diye.. Yani çok da nasihat verecek konumda değilim aslına bakarsan 🤷🏻♀️ Ama yine de madem sordun yat, bırak evin leş gibi olsun , bırak yemeğin olmasın , çamaşırların kirli kalsın ya da gezmeye gitme sadece dinlen evin içinde minik yürüyüşler yapmak dışında yürüme (bunlar doktorumun da tavsiyeleri) ☺️