ayseyetik94 Merhaba sevgili anneler🥰 Bu hafta bebişimizin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik. Ama isim konusuna karar veremedik.🤦🏼♀️ Siz erkek bebeklerinize ya da çocuklarınıza ne isim koydunuz? Ya da beğendiğiniz erkek isimleri önerir misiniz lütfen.🙏🏻
Ozge0634 ayseyetik94 bende erkek bebek bekliyorum Allah nasip ederse Fatih Mehmet koymaya karar verdik😊
ayseyetik94 Gulsen4224 merhaba canım, kayra ismini bende çok beğeniyordum ama abim benden önce davrandı🤦🏼♀️
Kahraman0201 Gulsen4224 Kayra koyulmaması gereken isimler arasında bişey tanrısı diye geçtiği için dinimizce uygun değil 🌸
Gulsen4224 ayseyetik94 ayy öyle mi 🤭şanstan neyse cnm çok seçenek var inşallah bulursun 😇ogluşuna isim 💙
Ece01 ayseyetik94 4 erkek yeğenim var isimleri Kuzey, Göktuğ, Barlas, Kutay🤗 benimde inşallah oğlum olacak bende Giray, Arel, Aybars, Asil isimleri arasında kararsızım🥰