10+3’üm. Bulantım birkaç gündür bir anda kesildi. Bu haftalarda azalır, bitebilir diye okumuştum. Ama bir anda biter mi böyle? Endişelenmeli miyim? Kanama yoksa sorun yok demişti doktor. İlk gebelik cahilliği, elimde olmadan her şeye endişeleniyorum. Çok tatsız bir soru olacak ama bebişin düşmesi ya da kalbi durmasının bir belirtisi oluyor mu?