Hayriye1410 Anne yanı park yatak düşünüyorum bu markayı kullanan var mı ya da marka olarak önerisi olan var mı acaba ??
07elf Hayriye1410 bnde bunu merak ediyorum bekliyeyim burada anne yanı olduğu için almayı planlıyorum ama kullanışlı olur mu ki
CansuAbinik Hayriye1410 Bende prego Santa Maria Anne yanı beşik aldım. Pazartesini günü kurduk. Şuan için iyi gözüküyor. Bebek henüz doğmadı beklemedeyiz 🤔🤔
htcedgn CansuAbinik ben de ondan almayı düşünüyorum. Yorumları vs çok iyiydi. Sadece bebek kaç ay kullanıyor onu bulamadım🙁
CansuAbinik htcedgn Valla 1 yaşına kadar rahat kullanıyor diyorlar ama ben 6 ay yatıracağım yanımda 🤗🤗