Su123 15+2 olduk 6. Haftadan beri evde asla yemek pişmiyor, Prilam kullanıyorum ve hiç beslenemediğim icin serum aldığım oluyor. İlacı hiç bırakmadım ama çok şükür son 2 gündür daha iyi hissediyorum. Bir an önce sizinde kesilir umarım ama herkesin ki farklı sağlıkla gelsinler💙