Ilk gebeligmde akıntı kasık ve karın ağrısı belirtilerinden sonra adet günümde hamile oldugumu öğrenmiştim. Bu ayda yine aynı belirtiler var ve erkwn gebelik testi aldım 6 gün önce yaziyo üstünde
adetten 6 gün önce belli oluyomus sanırım. Bu testi kullanıp hamileligini öğrenen oldumu?