fatoss25 Kızlar kaçıncı haftada bıraktınız folik asiti 12 +3 haftadayım doktor 1 hafta sonra bırak dedi ama erken gibi geliyor
Cicilibicili fatoss25 12. Haftada bıraktırdı bana da. Doktoruna göre hareket etmelisin. Erken değil canım normal
monaroza fatoss25 Ben de 12. haftada bırakacaktım ama elimde daha ilaç vardı o bitince bırak demişti 13. haftada bıraktım
Cansu64- fatoss25 benim tanıdığım biri var kendisi hemşireydi folik asit ve vitamin içeren özel bir hap kullanıyordu doğumuna kadar kullandı