Merhaba kızlar sizlere bir sorum olucak. 7 haftalık hamileyim. İlk randevum 5haftlıkkendi ve tek kese vardı doktorum 10gün sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi. Dün gittim doktoruma ve bana ikiz gebelik dedi çift yumurta ikizlerine hamilesin dedi fakat biri diğerine göre geriden geliyor keseler teke düşebilir herseye hazırlıklı ol dendi ilk kesedeki bebeğin kalp atışlarını dinledim diğerinde çok emin olamadı ses varmı yokmu diye. Ailelerimizde ikizlerde hiç yok biraz mucize gibi oldu bu durumu yaşayan varmı? Diğer bebeğimde tutunabilir mi acaba ??