Merhaba arkadaslar bugün 100günlük olduk okadar mutluyum ki doğum için gün sayıyorum cünkü zor gecen hamileliğim var ilk kızımdada aynı sekilde olmustu vakit cabuk gecsin isitiyorm. Vee bebeğim doğunca okadar rahatlıyorum ki gece uyanması bakımı emzirmesi bana zor gelmiyor. Kızıma hamileyken 2.te hamile kalmıcam diyordum zor gectiği için simdide 3.ye hamile kalmıcam diyorum 🤣