Merhaba arkadaşlar ben 17 haftalık hamileym 3lü test sonuçlarım çıktı intrnetn baktım fakat randevuma 10 günvar bende çok merak ettim anlayan ve bilgisi olan varmı kafam karıştı 1 kez düşük oldu için korkuyorum yardımcı olurmusunuz
değerlerim AFP-37.60 HCG-24996 ESTRİOL-1.402