Kuzum benim hiç korkma bende 10 haftalık hamileyim ve bir hafta geç yumurtlamam olduğu icin bebeğim 7haftada görünmedi bir hafta sonra gittiğimde oradaydı ❤ Hiç korkma onunla konuş ve orda olduğunu biliyorum de 😊😊 Emin’im bir hafta sonra bebeğin sana gülümseyecek 💕💕