giresun 12 senedir haşimatoyum. Sürekli ilaç kullanıyorum çok şükür gebeliğe engel olmadı sürekli konyrole gidiyorum. Tsh 2,5 altında olunca hamilelik oluyor diyo doktorlar ki zaten ilaçla çok çabuk düşüyo. Hamile kalınca 4,86 ya çıkmıştı hemen dozunu arttırdı doktorum çok şükür iyi bi sıkıntı yok şimdilik. Haşimato gebeliğe engel olmuyor genelde onun yanında farklı şeyler çıkarsa biraz geç oluyor gebelik. Yumurtalıklar tembelse yada düzenli yumurtlama olmuyorsa buna daha çok dikkat edilmeli çok geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda sağlıkla olur 🙏